Back
-38%

מנשא שלושה זוגות לוו גרירה YAKIMA FOLDCLICK 3

6,815 4,199

מנשא FOLDCLICK, המתחבר בקליק לוו הגרירה ברכב ומיועד לנשיאת שלושה זוגות אופניים בנוחות רבה ללא צורך ברצועות ומתחנים וללא בליטה של האופניים ממבנה הרכב.

מק"ט: 9420059900075 קטגוריות: ,
מידע נוסף

מידע נוסף

מותג

YAKIMA

כמות זוגות

3 זוגות

איסוף ומשלוחים

איסוף עצמי מאחד הסניפים בארץ - ללא עלות!
ניתן לבצע הזמנה לאיסוף עצמי של המוצר/ים באחד מסניפי הרשת ללא עלות (עד 7 ימי עסקים, לא ניתן לאסוף את ההזמנה ללא תיאום מראש).

רכישת אביזרים - משלוח חינם עד הבית עם שליח - לרוכשים מעל - ₪300 | לרוכשים מתחת ל-₪300 עלות משלוח ₪99
ניתן לבצע הזמנה עם שליח עד הבית (7 ימי עסקים, למעט אזורים מרוחקים), בכפוף לאישור חברת המשלוחים.

רכישת אופניים - משלוח עד הבית כולל הרכבה של האופניים - ₪99
ניתן לבצע הזמנה עם שליח עד הבית (7 ימי עסקים, למעט אזורים מרוחקים), בכפוף לאישור חברת המשלוחים.

מאפיינים
מנשא הפלא של YAKIMA מנשא המתחבר בקליק לוו הגרירה ברכב ומיועד לנשיאת שלושה זוגות אופניים בנוחות רבה ללא צורך ברצועות ומתחנים וללא בליטה של האופניים ממבנה הרכב. היתרון הגדול של המתקן מעבר להתקנה הקלה והבטוחה, היא היכולת לקפל אותו לאחור, כדי לקבל גישה מלאה תא המטען של הרכב.  מבנהו הקל והמתקפל מאפשר לשמור אותו בתא המטען של הרכב כאשר אינו בשימוש. משטחי עיגון הגלגלים מתקפלים. אפשרות התקנת מסילה לגלגול האופנים אל המנשא ללא צורך בהרמה (לאופניים חשמליים כבדים) נמכר בנפרד. כולל מערכת נעילה עם מפתח למניעת גניבה. מאפשר עיגון לצמיגים ברוחב עד 4" - כ 10 ס"מ. קיפול המתקן לאחור גם כאשר הוא בשימוש לקבלת גישה נוחה לתא המטען. זרועות הצמדה של השלדה למתקן שומרות את האופניים ללא תזוזה לבטיחות משופרת. אפשרות התקנת מספר רישוי רכב מאחור משקל עצמי: 16.5 ק"ג. מידות : אורך - 128 ס"מ, רוחב - 80 ס"מ, גובה - 68.5 ס"מ. כושר נשיאה: 3 זוגות אופניים. משקל נשיאה מקסימלי לשני זוגות - 60 ק"ג.