Back
-32%

מנשא גג YAKIMA FRONTLOADER+LOCK

1,475 999

מנשא גג מהפכני המקבע את האופניים ללא מגע בשלדה. המתקן אוחז הגלגל הקדמי של האופניים, ללא צורך בפרוק גלגל וללא צורך לחבוק את הצינור הראשי בשלדה.

מק"ט: 736745021047 קטגוריות: ,
מידע נוסף

מידע נוסף

מותג

YAKIMA

כמות זוגות

זוג אחד

איסוף ומשלוחים

איסוף עצמי מאחד הסניפים בארץ - ללא עלות!
ניתן לבצע הזמנה לאיסוף עצמי של המוצר/ים באחד מסניפי הרשת ללא עלות (עד 7 ימי עסקים, לא ניתן לאסוף את ההזמנה ללא תיאום מראש).

רכישת אביזרים - משלוח חינם עד הבית עם שליח - לרוכשים מעל - ₪300 | לרוכשים מתחת ל-₪300 עלות משלוח ₪99
ניתן לבצע הזמנה עם שליח עד הבית (7 ימי עסקים, למעט אזורים מרוחקים), בכפוף לאישור חברת המשלוחים.

רכישת אופניים - משלוח עד הבית כולל הרכבה של האופניים - ₪99
ניתן לבצע הזמנה עם שליח עד הבית (7 ימי עסקים, למעט אזורים מרוחקים), בכפוף לאישור חברת המשלוחים.

מאפיינים
YAKIMA FRONTLOADER+LOCK מנשא גג מהפכני (כביש / שטח) המקבע את האופניים ללא מגע בשלדה. המתקן אוחז הגלגל הקדמי של האופניים, הרים או כביש מ 20" - 29" ללא צורך בפרוק גלגל וללא צורך לחבוק את הצינור הראשי בשלדה, ועם התאמה לכל סוגי הגגונים בחתכים עגול, רבוע, אובלי ופרופיל WHISPBAR. קיבוע האופניים מתבצע ללא מגע או לחץ על השלדה - מתאים במיוחד לשלדות קרבון. המתקן מקבע את הגלגל הקדמי ע"י מנגנון הידוק חזק המופעל ע"י כפתור סיבוב. הגלגל האחורי נקשר למנשא ע"י רצועת הידוק ראטצ'ט קלה ומהירה לשימוש. המתקן ננעל לגגון ע"י מפתח. המתקן מצוייד בכבל גמיש לנעילת השלדה לגוף המתקן. משקל עצמי: 5.90 ק"ג מידות: אורך - 142.2 ס"מ. רוחב- 17.8 ס"מ. גובה - 19.1 ס"מ. לנשיאה של: זוג אופניים אחד כושר נשיאה מקסימלי: 18 ק"ג. רוחב צמיג מקסימלי: עד 3" (כ 7.5 ס"מ) להתקנה יש להצטייד בגגון רוחבי המותאם היטב לרכב (לא כלול במוצר זה) הרכבה ללא כלים. זמן ההרכבה על הגגון: כ 5 דק'